مقدمه ریاست انجمن آنستزیولوژی و مراقبت های ویژه

بنام خداوند جان و خرد              کزین برتر اندیشه بر نگذرد

پرودگار بزرگ را سپاس می گوییم که به یاری شما ارجمندان و دانشوران پس از سالها، فرصتی حاصل شد تا بتوانیم خانه مجازی خود را به روز کنیم و آن را در حد توان و مقدورات، در راستای ارائه خدمات و اطلاعات، به شما سروران عرضه نماییم.

شکی نیست که سایت کنونی هنوز از استانداردها و معیارهای یک فضای مجازی مدرن و کارآمد فاصله دارد. بر این باوریم که این سکوی پرتاب و نقطه عزیمت، به یاری شما ارجمندان و با در نظر داشتن پیشنهاد ها و همیاری موثرتان، در آینده ای نه چندان دور، انجمن و صنف ما را به جایگاه پر شکوه و شایسته جهانی رهنمون خواهد شد.

جامعه بزرگ متخصصان آنستزیولوژی ایران، امروز به مدد کوشش های پیشکسوتان دیروز و امروز، اجتماعی بزرگ و چند وجهی است که از ستون های بنیادین گستره دانش، درمان و پژوهش ایران محسوب می شود. وسعت اثر بخشی این جامعه بزرگ، امروز محدود به اتاق های عمل نیست و متخصصان توانمند آنستزیولوژی ایرانی به سوی اثبات جایگاه ارزشمند خویش در تمامی عرصه های درمان پیش می روند. وظیفه ما به مثابه منتخبان شما، جز کوشش پیگیرانه و مستمر در راستای حفظ و ارتقای عزت، کرامت و جایگاه شایسته علمی و صنفی شما نیست و این امر مهم تنها با همدلی و کوشش فراگیر شما به عنوان صاحبان اصلی این نهاد بزرگ و ما در جایگاه نمایندگان شما میسر خواهد شد و خانه مجازی انجمن آنستزیولوژی، عرصه اصلی این تکاپوی همگانی خواهد بود.

به یاری دیگر عزیزان هیات مدیره انجمن آنستزیولوژی ایران و با بکارگیری دانش و تجربه دوستان فعال در عرصه فضای مجازی خواهیم کوشید تا توانمندی های این سایت طیف وسیعی از خدمات شامل، ثبت نام اعضا، تعامل با انجمن جهانی، عضویت در کنگره ها و سمینارها، پرداخت های آن لاین حق عضویت و بسیاری دیگر از خدمات را پوشش دهد.

باور ما چنین است که رشد و تعالی در یک فضای گفتمانی و دیالوگ امکان تبلور خواهد یافت. سایت را بگونه ای ساخته و به روز کرده ایم تا دیدگاه های ارزنده شما به دو صورت پیام های عمومی و خصوصی قابل دستیابی باشد و چراغ و راهنمای ما در عرصه عمل و اقدام گردد.

آغاز راه است و مسیر دارای موانع بسیار و امید ما، همیاری و همدلی شما عزیزان؛ اطمینان داریم که منتخبان خود را تنها نخواهید گذاشت و با مشارکت موثرتان، در شکوفایی هر چه بیشتر خانه مجازی تان خواهید کوشید. دستان پر مهرتان را می فشاریم.

با سپاس

دکتر علیرضا سلیمی

رئیس انجمن آنستزیولوژی و مراقبت های ویژه ایران

0 نظر

پاسخ دهید

Want to join the discussion?
می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *