دوستان و همکاران ارجمند خانواده بزرگ آنستزیولوژی

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند، جلسه هیأت مدیره انجمن آنستزیولوژی و مراقبت‌های ویژه ایران در مورخ ۱۳۹۵/۱۰/۲۳، با حضور ده تن از اعضاء هیات مدیره و بازرس کشوری و بازرس محترم شاخه فارس انجمن در محل دانشگاه شهید بهشتی در تهران تشکیل شد و در طول شش ساعت در فضایی ارام و سازنده  موارد مندرج در زیر به تأیید اعضاء هیأت مدیره رسید.

۱.  پیگیری قاطع موضوع بالینی بودن رشته آنستزیولوژی و مراقبت‌های ویژه و اصلاح وضعیت تعرفه‌ها.
۲.  مقرر شد مجمع عمومی سالیانه انجمن از ساعت ۱۶ تا ۱۸ روز پنج‌شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ در محل بیمارستان امام خمینی و در زمان برگزاری کنگره ERAS برگزار شود.
۳.  مقرر شد پیرامون مسایل کلان صنفی و حرفه‌ای، شاخه‌های استانی انجمن،‌ پیشنهادها، نظریات انتقادی و نظریات خود را به صورت مکتوب در اختیار انجمن کشوری قرار دهند و پس از رایزنی و مصوب شدن، نامه‌ها به مسؤولان ذیربط ارسال شود و پیگیری لازم به عمل آید.
۴.  مصوب شد سیر عملکرد هیأت مدیره انجمن در موارد مختلف صنفی و علمی، در بازه‌های زمانی مشخص در قالب مکتوب، از طریق وبسایت رسمی انجمن و کانال تلگرام رسمی کشوری انجمن به آگاهی جامعه محترم آنستزیولوژی رسانده شود.
۵.  در مورد موضوع برگزاری کنگره بین‌المللی ۹۶ در شیراز بحث و مذاکره شد و با توجه به نظرات نمایندگان محترم انجمن در شاخه فارس در مورد عدم همخوانی امکانات موجود انجمن کشوری  با مجموعه نیازهای مالی  شیراز برای برگزاری کنگره و شرایط مورد نظر اعضاء محترم این انجمن، و نیز دشواری‌های مالی و اقتصادی کشور به طور اعم و انجمن آنستزیولوژی و مراقبت‌های ویژه ایران به طور اخص، که دست برگزار کنندگان محترم کنگره و نیز هیأت مدیره انجمن را برای تحقق درخواست‌های شاخه فارس باز نمی‌گذارد، توافق شد که تا زمان حصول شرایط مورد اشاره در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، برگزاری این کنگره در شیراز به تعویق افتد و در مقابل کنگره بین‌المللی ۹۶ به جای شیراز در تهران برگزار شود؛ که زمان و مکان برگزاری این کنگره در آینده به آگاهی عموم خواهد رسید.
۶.  مقرر شد در صورت بروز هرگونه اختلاف نظر و تفاوت عقیده میان انجمن کشوری و شاخه‌های استانی، موارد با رایزنی و همدلی حل و فصل شود و همگی در رفع اختلافات بر اساس همدلی و تشریک مساعی بکوشند.
۷.  مقرر شد آیین‌نامه اجرایی انجمن اصلاح شده و مصوبات به تأیید مجمع عمومی برسد.
۸.  مقرر شد سیاست‌های انجمن در راستای پشتیبانی از کارآفرینان همکار در قالب شرکت‌های تعاونی یا سهامی و دیگر اشکال پیشنهادی یا مورد نظر تمرکز یابد.
۹.  مقرر شد رجیستراسیون اعضاء در اسرع وقت به یاری شاخه‌های استانی تکمیل شود‌.

با تشکر
هیات مدیره انجمن آنستزیولوژی و مراقبت های ویژه ایران

۰ نظر

پاسخ دهید

Want to join the discussion?
می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *