اعلام حمایت ۵۰۰ پزشک متخصص بیهوشی از دکتر روحانی

بیش از ۵۰۰ متخصص بیهوشی با صدور بیانیه ای از ریاست جمهوری دکتر روحانی حمایت کردند.لوگوی انجمن

متن این بیانیه که به امضای بیش از ۵۰۰ پزشک متخصص رسیده به این شرح است:

 

بنام آفریدگار پاک!

ملت بزرگ، فرهنگ مدار و تاریخی ایران!
مشارکت سیاسی تک تک هم میهنان ارجمند در جهان امروز ملموس ترین و عینی ترین شیوه تصمیم گیری در مسایل خرد و کلان هر کشوری است و انتخابات نقطه عطف و اوج این فرایند مهم و بدیهی است پیش برد و تحکیم مسالمت آمیز جامعه مدنی که عرصه تعامل میان مطالبات ملی است جز از طریق انتخابات همگانی نمی گذرد. با وجود کاستی های بسیار و انباشت مطالبات، دولت اعتدال و امید آقای دکتر حسن روحانی در چهار سال گذشته توانسته با وجود موانع جدی، گام های بزرگی در راستای ترویج واقع گرایی، اعمال عقلانیت سیاسی، رفع تحریم های اقتصادی، گشایش در سیاست خارجی، کنترل تورم، احیای سازمان برنامه، گسترش گردشگری و … بردارد و در کنار آنها متولی بزرگترین و مردمی ترین کنش ملی در عرصه اجتماعی یعنی طرح نوین تحول نظام سلامت باشد که بی شک اقدامی بی سابقه در راستای درمان و رفاه اجتماعی ایران چند دهه اخیر است.
ما متخصصان آنستزیولوژی و مراقبت های ویژه ایران به مثابه یکی از کلیدی ترین متولیان امر پر اهمیت سلامت و درمان ضمن رصد تحولات سیاسی و اجتماعی میهن عزیزمان ایران بر این باوریم که دولت کنونی قادر است در عرصه پر تلاطم و پر مخاطره جهان امروز که کشورمان با تهدیدها و خطرات جدی مواجه است، سکاندار شایسته ای برای عبور از این عرصه پرتلاطم باشد.
حوزه سیاست، عرصه تشخیص ممکنات از غیر ممکنات است و شکی نیست که نمی توان مدیریت سیاسی و اقتصادی و اجتماعی کشور را با شعار و وعده های توخالی و بدون پشتوانه پیش برد. شاهدیم که راهبردهای فانتزی و پوپولیستی در کشور نفت خیز ونزوئلا شرایط را بجایی رسانده که آن کشور با تورم هزار درصدی مواجه است که حاصل وعده های توخالی مسئولانش بوده و امروز نمی توان با شعار و رمانتیسم کشور را مدیریت نمود.
براین اساس ضمن تحلیل و جمع بندی دیدگاه های نامزدهای ریاست جمهوری، با توجه به بررسی جامع راهبردها، به این نتیجه رسیده ایم که در شرایط کنونی جناب آقای دکتر حسن روحانی قادر خواهد بود با مدیریتی مطلوب در راستای پیشبرد توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی در چهار سال آینده گام بردارد.
ایران امروز در شرایط بحران های سیاسی و تحریم های اقتصادی، فاقد هرگونه فرصت آزمون و خطاست و بر این اساس از تمامی همکاران و هم میهنان خواهشمندیم ضمن درک شرایط حساس ایران، با فراخوان گسترده دوستان ، همکاران و آشنایان، در اقدامی عملی همگان را به عرصه پشتیبانی و رأی به جناب آقای دکتر حسن روحانی و دولت اعتدال و امید در
سطحی گسترده دعوت نمایند.

هیات مدیره و بازرسی انجمن آنستزیولوژی و مراقبت های ویژه ایران
شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶

0 نظر

پاسخ دهید

Want to join the discussion?
می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *