تقدیر وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از خدمات تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان شهدای تجریش

tajrish_hospital_2

 

وزیر بهداشت طی نامه ای به رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خواستار تقدیر از پزشکان متخصص و پرستاران بیمارستان شهدای تجریش درانجام عملیات احیای مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی شد.

پیرو نامه دکتر سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، دکتر علی اصغر پیوندی رییس دانشگاه از آمادگی حرفه ای و تلاش های خستگی ناپذیر اعضا تیم پزشکی و پرستاری حاضر دربیمارستان شهدای تجریش در انجام عملیات احیای قلبی- تنفسی مبارز سختکوش انقلاب و یار دیرین امام(ره) و رهبری تقدیر نمود.

در متن تقدیر رییس دانشگاه آمده است:

“شامگاه یکشنبه ۱۹ دی ماه ۱۳۹۵ اتفاقی تاریخی در بیمارستان شهـدای تجریش رقم خورد که اگر چه کام همه مسئولان و ملّت ایران را تلخ کرد اما علی رغم عدم حصول نتیجه مطلوب، آمادگی حرفه ای و همه جانبه کادر درمانی بیمارستان شهدای تجریش را برای مدیریت حوادث آنی و غیرقابل پیش بینی به منصه ظهور رساند. بدینوسیله پیرو نامه مورخ ۲۰/۱۰/۱۳۹۵ وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مراتب سپاسگزاری خود و ایشان را از تلاشهای خستگی ناپذیر شماکه با آمادگی کامل همه همت خود را در جهت انجام عملیات احیاء آیت ا… هاشمی رفسنجانی، مبارز نستوه انقلاب و یار دیرین امام (ره) و رهبـری  به کار بستید، ابراز می نمایم.

امید است در سایه الطاف خداوند متعال، همواره در مسیر خدمت به نظام سلامت و ملّت شریف ایران پیـروز و سربلند باشید.”

گفتنی است آیت الله هاشمی رفسنجانی حوالی ساعت شش روز یکشنبه ۱۹دی ماه با حالت سیانوز (‏لب و پوست تیره) ناشی از ایست قلبی و تنفسی به اورژانس بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد. تیم پزشکی و پرستاری بیمارستان بلافاصله با حضور بر بالین ایشان حدود یک ساعت و پانزده دقیقه عملیات احیا را انجام دادند.

وزیرمحترم بهداشت و رییس دانشگاه نیز بلافاصله با حضور در بیمارستان بر روند احیای قلبی و تنفسی ایشان نظارت داشتند. ولی متاسفانه علی رغم همه تلاش های تیم پزشکی و انجام همه اقدامات لازم، بازگشت ایشان به زندگی و ادامه حیات ممکن نشد.

*منبع خبر وبسایت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

0 نظر

پاسخ دهید

Want to join the discussion?
می خواهید در گفتگو ها شرکت کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *